Menu
Balkon inspiratie / Er-op-uit / Interieur inspiratie / Ondernemen / Review / Samenwerking / Thuis kantoor

Interieur inspiratie | Tivoli Music system three + (review)

Interieur inspiratie | Tivoli Music system three+ review - Stijlvol Styling woonblog - www.stijlvolstyling.com #tivoliaudio #musicssystem

Wie houdt er nu niet van muziek, thuis en/of onderweg. Ik ben in ieder geval een grote muziekliefhebber en terwijl ik thuis aan het werk ben staat eigenlijk altijd non stop Spotify of de radio aan. Sinds kort genieten wij uren lang van een nieuw draagbare digitale radio met een goede geluidskwaliteit. Onze nieuwe beste muziek vriend in en om het huis is het Tivoli Music system three+. Deze digitale radio en muziek speler bied ons het beste van twee werelden, zo kunnen wij thuis genieten van een stijlvol design radio welke wij ook gemakkelijk op kunnen pakken en mee kunnen nemen de tuin in of het balkon op. Maar wat dacht je van naar het strand, het park of op vakantie. Ideaal! Zeker gezien het feit dat de ijzersterkte ingebouwde, oplaadbare lithium-Ion batterij ervoor zorgt dat je tot wel 20 uur lang van muziek kunt genieten. Dit hebben wij uitgetest en wij kwamen zelfs aan ruim 24 uur.

Interieur inspiratie | Tivoli Music system three+ review - Stijlvol Styling woonblog - www.stijlvolstyling.com #tivoliaudio #musicssystemMet het Music System Three+ heb je de keuze om jouw eigen draagbare muziekcollectie vanaf je smartphone, tablet of ander Bluetooth-apparaat, draadloos af te spelen. Hou je van ontdekken en speel je graag net als ik complete afspeellijsten af gerelateerd aan een muziekthema, dan stream je net zo makkelijk de laatste tracks van populaire muziekdiensten als Spotify en Deezer. Ook luister je in een handomdraai geruisloos naar jouw favoriete DAB+-/FM-radiostations dankzij de tuner. Download de Tivoli Remote app of gebruik de meegeleverde afstandsbediening voor het selecteren van zenders of muziekbronnen. Het design van de Music System Three+ is volledig toegespitst op mobiliteit en voorzien van een geïntegreerde handvat om het draaggemak te vergroten, dit maak hem tot een zeer prettig draagbaar muzieksysteem.

De omvang van het Music System Three+ is slechts 11 x 29 x 11 cm (hxbxd) en een totaalgewicht van 1,8 kilogram.
Nog een reden waarom je hem zo makkelijk kunt verplaatsen en mee kunt nemen.

Wood cabinet voor Music System Three+

Met de voor de Music System Three+ ontworpen houten behuizingen zorg je in een handomdraai voor een compleet nieuwe look.
Dit houten cabinet is gemaakt van hoge kwaliteit meubelmakers hout. Het fijne is vooral dat d.m.v. dit houten cabinet jouw muziek systeem binnen een handomdraai in jouw interieur past.

Zelf heb ik een lichte hout kleur (walnut) maar naast deze zijn er nog drie andere kleuren waarmee je jouw muziek systeem kunt ‘customizen’. De ombouw om de radio heen doen is kinderlijk eenvoudig; de voetjes verwijderen en vervolgens schuif je gemakkelijk de houten behuizing over de radio heen. Om te zorgen dat je radio er niet uit valt bevestig je deze doormiddel van twee schroefjes in de onderkant. Het Music System Three+ wordt er nauwelijks groter en zwaarder door, het maakt hem tevens niet minder draagbaar.

Conclusie:

Ik vind het Tivoli Music System Three+ absoluut een aanrader! Een product van hoge kwaliteit welke ons gezin in en om het huis al in korte tijd veel plezier heeft gebracht. Met daarbij het fraaie Wood Cabinet is hij ook nog eens erg stijlvol en mooi om te zien wat maakt dat hij een vaste plek bij ons in het interieur heeft gekregen. Van onze visite hebben we er al veel positieve reacties op gehad! Gaan we op pad bijvoorbeeld picknicken in het bos, naar het strand of op vakantie dan gaat het Music System Three+ zeker met ons mee om ons te voorzien van een gezellig muziekje.

Onderstaand een mooi filmpje over dit geavanceerde muziek systeem:

Shoptip! Bestel het Tivoli audio Music system bij Fonq (Ontvang tot en met 31 augustus een gratis cabinet t.w.v. €69,95)

Meer informatie vind je ook op de website van Tivoli Audio.